İade Şartları

Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

İadesi kabul edilmeyen ürünler?

Kişiye özel ürünler, özel tasarımlar, kullanılmış ürünler, denenmiş ürünler, kullanılmış kirpikler, eksik gönderilen ürünler, isimli tarihli kolyeler ve bu tarz tüm takılar ,bilezikler ,hasır setler ,dorika setler ,özel sipariş ölçülü ürünler, el işi alyanslar ,isimli alyanslar, içine yazı yazılmış alyanslar ve tahrip edilmiş, tekrar satılabilirlik özelliğini yitirmiş ürünler.

İade süresi kaç gün?

İadesi kabul edilmeyen ürünler haricindeki ürünleri genel olarak tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde size gelen tüm ambalaj, poşet ve aksesuarları ile iade edebilirsiniz.

İade şartları nelerdir?

İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

• Ürünün faturasının size gelen nüshalarının hepsi. Eğer e-arşiv faturası ile ulaştı ise, e-arşif faturasının çıktısı. 

• 7 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

LuxuryBrand ‘e iade için gönderilen ürünler incelenir ve ürünün hasarsız, kullanılmamış ve eksiksiz olduğu tespit edildikten sonra iade kabul edilir. Ürünün kullanılmış olması, teslimat kapsamındaki aksesuarları ve yardımcı ürünleri, ambalajı olmaması halinde iade kabul edilmez.

İadenizin kabul edilmesinin ardından iade bedelinin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1 – 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme ile yapılan ödemeler bize kargo tarafından 2 hafta içerisinde geçtiğinden, kapıda ödeme ile yapılan alışveriş iadelerinde iade süresi yine 2-3 haftayı bulabilmektedir.

Nasıl iade edeceğim?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi bize bildirmeniz gerekmektedir.Sitemizin alt kısmında bulunan iade formunu doldurmanız gerekir, Firmamız tarafından kaynaklı herhangi bir problem, ayıplı gönderim yada zarar görmüş ürün ( zarar gören ürünler için kargo tutanağı gereklidir. ) kargo firmamıza aittir, aksi durumda kargo sipariş veren kullanıcıya aittir, iade ürünlerde kargo ücreti düşülerek iade işlemi gerçekleşir.